Kursy dla dzieci i młodzieży

Kurs efektywnej nauki dla dzieci i młodzieży

Uczeń codziennie spędza średnio 7 godzin w szkole, 1 na zajęciach dodatkowych, 3 godziny na nauce w domu. Zostaje 13 godzin na sen, jedzenie, dojazdy, czynności higieniczne. Pomiędzy tym wszystkim znajduje się jeszcze 5 godzin, które bezlitośnie pokazuje licznik, mierzący czas użytkowania telefonu…

Współczesne dzieci żyją w ciągłym biegu, przeciążone nadmiarem zadań i bodźców. Jak im pomóc odzyskać równowagę, znaleźć czas zarówno na obowiązki, jak i na rozrywkę, czy odpoczynek? 

„Ten kurs powinien przejść każdy uczeń!”

– powiedziała Pani Agnieszka, kiedy żegnałyśmy się po ostatnich zajęciach. 

Jej córka, uczennica 5 klasy, miała problemy z koncentracją i zapamiętywaniem, musiała uczyć się bardzo długo, aby osiągać dobre efekty. Podczas kursu szukałyśmy powodów tej sytuacji, wprowadziłyśmy kilka istotnych zmian w jej systemie uczenia się i efekty przeszły najśmielsze oczekiwania.

„Sama siada do lekcji i oddaje telefon na ten czas. Sama planuje naukę do sprawdzianów, a kalendarz, który od Pani dostała stoi cały czas na biurku. Dużo lepiej reaguje na niepowodzenia, z czym wcześniej był problem. Jest naprawdę wielka różnica, a ona wciąż chce pracować nad sobą.”

Pani Renata, mama zdolnego licealisty startującego w olimpiadach, napisała do mnie wiadomość po zakończeniu cyklu zajęć:

„Pani Kasiu, bardzo dziękujemy. Widzę, że ten kurs bardzo mu pomógł. Maciek wcześniej uczył się non stop, a teraz idzie mu szybciej. Widać w nim więcej luzu, jest bardzo zadowolony z efektów nauki, a czasu ma więcej. Wszyscy jesteśmy wdzięczni. Pozdrawiam, Renata”

Dlaczego ten kurs jest aż tak skuteczny? 

Program kursu jest odpowiedzią na problemy dzieci, z którymi spotykałam się przez 12 lat mojej pracy trenerskiej. Każdego roku jest modyfikowany, dostosowywany do wciąż zmieniającego się świata. Dotyka sedna wszystkich szkolonych kłopotów, daje proste w zastosowaniu rozwiązania, które robią WIELKI EFEKT.

Najczęstsze problemy, jakich doświadczają uczniowie, to:

  • nadmiar nauki – przeładowane programy, codzienne kartkówki i sprawdziany, korepetycje, zajęcia dodatkowe
  • presja otoczenia – nauczyciele i rodzice oczekują dobrych wyników, inni uczniowie chwalą się swoimi osiągnięciami
  • brak czasu wolnego – frustracja, brak satysfakcji życiowej, przemęczenie
  • rozpraszacze i pokusy – telefon, komputer, łatwo dostępne uciechy na wyciągnięcie ręki
  • przyzwyczajenie do łatwych i prostych rozwiązań – nie chcą wkładać wysiłku w rozwój i naukę, nie są skłonni do poświęceń w imię wyznaczonego celu
  • brak motywacji – uciekanie od zadań, zostawianie na ostatnią chwilę, marnowanie czasu
  • obawy i lęki – niepowodzenia w nauce, brak wiedzy, czy umiejętności, strach przed porażką 

Jeśli te problemy dotyczą również Twojego dziecka – to kurs właśnie dla niego! 

Przeczytaj o kursach dedykowanych konkretnym grupom wiekowym

3 klasa

Trzecia klasa dziewczynka
Usprawnienie czytania, logicznego myślenia, zwiększenie pewności siebie, przygotowanie do 4 klasy

4-6 klasa

Kurs dla klas 4-6
Jak poradzić sobie z coraz większą ilością nauki i jednocześnie mieć czas na przyjemności?

7-8 klasa

Siódma - ósma klasa - kurs
Szybkie czytanie, efektywna nauka, przygotowanie do egzaminu 8-klasisty

Szkoła średnia

Szkoła średnia - młodzież
Ucz się szybko i efektywnie, zdaj dobrze maturę, bądź gotowy na wyzwania akademickie

Być może chcesz o coś zapytać?

Jest kilka pytań, które często zadają mi rodzice przed kursem i są to bardzo ważne pytania.

1. Moje dziecko nie chce uczestniczyć w kursie, ale ja wiem, że bardzo mu się to przyda, co w takiej sytuacji?

Jeżeli dziecko nie zapiera się rękami i nogami możemy spróbować zacząć zajęcia i kontynuować je przez miesiąc. Jeśli się nie zainteresuje, nie ćwiczy w domu – wtedy lepiej przerwać kurs. Jeżeli dziecko od początku jest zdecydowanie na nie – lepiej poczekać, porozmawiać, niż na siłę posyłać je na zajęcia.

2. Co jeśli dziecko nie będzie ćwiczyło w domu?

Ćwiczenia w domu są konieczne, aby osiągnąć dobre efekty końcowe. Ten kurs to praca nad praktycznymi umiejętnościami i nawykami – jeśli nie wyćwiczymy ich, nie zobaczymy większych zmian. Tak więc od razu uprzedź dziecko, że w trakcie kursu trzeba będzie ćwiczyć ok. 20-30 min dziennie. 

3. Czy efekty są gwarantowane?

Jeśli dziecko chce zobaczyć zmianę i będzie wykonywało ćwiczenia w domu – TAK! Efekty są gwarantowane. Wiadomo oczywiście, że jest to sprawa indywidualna, ale nie było jeszcze osoby, która pilnie ćwiczyła i nie zobaczyła pozytywnych zmian w efektywności uczenia się. Najważniejsze jest zawsze zaangażowanie i ćwiczenia w domu.

4. Czy jeśli moje dziecko ma duże problemy w nauce, może wziąć udział w kursie?

Przy dużych problemach w nauce zazwyczaj zachęcam do wybrania kursu indywidualnego. Są osoby, które z kursu grupowego nie skorzystają w ogóle, a podczas zajęć indywidualnych rozkwitają. W razie wątpliwości można umówić się na wstępną konsultację, ewentualnie rozpocząć kurs grupowy, a w razie problemów przejść w tryb indywidualny.

5. Co się dzieje w przypadku nieobecności na zajęciach?

Nieobecności na zajęciach oczywiście się zdarzają i nie jest duży problem, jeśli występują rzadko. Podręcznik jest tak skonstruowany, aby w razie nieobecności łatwo można było nadrobić zaległości w domu. Uczestnik otrzymuje informacje na maila/SMSa z odpowiednimi informacjami. Czasem udaje się odrobić spotkanie w innej grupie.

6. Czy możliwa jest płatność w ratach?

Oczywiście – opłata zazwyczaj podzielona jest na tyle rat, ile miesięcy trwa kurs. Płatność odbywa się przelewem, a po zakończeniu kursu można otrzymać fakturę. 

Ten kurs to dobra decyzja!

Czy wiesz, że rodzice zazwyczaj zbyt długo czekają z pomocą dziecku, przez co problemy nawarstwiają się i trudniej jest z nich wyjść? Jeśli więc podejrzewasz, że taki kurs pomógłby Twojemu dziecku – DZIAŁAJ! Zapisz się na wstępną konsultację, która na pewno pomoże podjąć Wam ostateczną decyzję. 

Co o zajęciach mówią uczestnicy?

Oto opinie zebrane na ostatnich zajęciach, podczas rozmowy o tym co zmieniło się w moim życiu, sposobie uczenia się.

„Wreszcie wiem co zrobić z tekstem, kiedy uczę się do sprawdzianu. Teraz mam wszystko pod kontrolą. Uczę się mniej, ale pamiętam więcej.”

Weronika, 7-klasistka

„Techniki pamięciowe działają genialnie, na sprawdzianie miałem wrażenie, że oglądam film-ściągę i po prostu z niego spisuję, a to wszystko działo się w mojej głowie! Dostałem pierwszą w życiu 5 z historii, a tak jej nie lubiłem.”

Piotrek, 1 kl. 1 liceum

„To co najbardziej zmieniło moje życie to mapy myśli. Wcześniej zapisywałam mnóstwo stron notatkami, traciłam na to czas, a pomagało niewiele. Dopiero mapy myśli pokazały mi co robiłam źle i jak powinny wyglądać naprawdę pomocne notatki. Teraz już nie boję się matury.”

Marta, uczennica liceum.

„Przed kursem nie wiedziałem, że mam aż taki problem z koncentracją. Myślałem, że nauka jest nudna dlatego nie mogę się skupić, a tak naprawdę robiłem wszystko, żeby się nie uczyć. Dopiero, kiedy mama zagroziła, że zrezygnujemy z piłki, bo potrzebuję więcej czasu na naukę, zacząłem stosować te wszystkie zasady dobrej koncentracji i okazało się, że jednak mogę nauczyć się znacznie szybciej i mieć czas na inne rzeczy.”

Kuba, 5 klasa

„Myślałam, że czytam szybko i nie muszę tego ćwiczyć, ale teraz jestem bardzo zadowolona z mojego nowego tempa. Mogę się bardziej skupić przy czytaniu, lepiej zapamiętuję no i szybciej się kończą lektury.”

Karolina, 6 klasa

Cennik

Liczba osóbCena za jedną osobę
1120 zł/godzinę
265 zł/godzinę
355 zł/godzinę
4-545 zł/godzinę

Jeżeli uczestniczysz w kursie grupowym, ale Twoje potrzeby wykraczają poza standardowy program, możemy rozszerzyć kurs o dodatkowe spotkania indywidualne w promocyjnej cenie 100 zł/h!

Kurs grupowy czy indywidualny?

RodzajIndywidualnyGrupowy
Czas trwania15-20 h20-26 h
TerminDostosowany do Twoich potrzebDostosowany do wszystkich uczestników
NieobecnościZajęcia przekładane na inny terminMailowe sprawozdanie z zajęć
ProgramDostosowany do Twoich potrzebDostosowany do wszystkich uczestników
Cena120 zł/h65-45 zł/h