Kursy dla dzieci i młodzieży

Kurs efektywnej nauki dla dzieci i młodzieży

Uczeń codziennie spędza średnio 7 godzin w szkole, 1 na zajęciach dodatkowych, 3 godziny na nauce w domu. Zostaje 13 godzin na sen, jedzenie, dojazdy, czynności higieniczne. Pomiędzy tym wszystkim znajduje się jeszcze 5 godzin, które bezlitośnie pokazuje licznik, mierzący czas użytkowania telefonu…

Współczesne dzieci żyją w ciągłym biegu, przeciążone nadmiarem zadań i bodźców. Jak im pomóc odzyskać równowagę, znaleźć czas zarówno na obowiązki, jak i na rozrywkę, czy odpoczynek? 

„Ten kurs powinien przejść każdy uczeń!”

– powiedziała Pani Agnieszka, kiedy żegnałyśmy się po ostatnich zajęciach. 

Jej córka, uczennica 5 klasy, miała problemy z koncentracją i zapamiętywaniem, musiała uczyć się bardzo długo, aby osiągać dobre efekty. Podczas kursu szukałyśmy powodów tej sytuacji, wprowadziłyśmy kilka istotnych zmian w jej systemie uczenia się i efekty przeszły najśmielsze oczekiwania.

„Sama siada do lekcji i oddaje telefon na ten czas. Sama planuje naukę do sprawdzianów, a kalendarz, który od Pani dostała stoi cały czas na biurku. Dużo lepiej reaguje na niepowodzenia, z czym wcześniej był problem. Jest naprawdę wielka różnica, a ona wciąż chce pracować nad sobą.”

Pani Renata, mama zdolnego licealisty startującego w olimpiadach, napisała do mnie wiadomość po zakończeniu cyklu zajęć:

„Pani Kasiu, bardzo dziękujemy. Widzę, że ten kurs bardzo mu pomógł. Maciek wcześniej uczył się non stop, a teraz idzie mu szybciej. Widać w nim więcej luzu, jest bardzo zadowolony z efektów nauki, a czasu ma więcej. Wszyscy jesteśmy wdzięczni. Pozdrawiam, Renata”

Dlaczego ten kurs jest aż tak skuteczny? 

Program kursu jest odpowiedzią na problemy dzieci, z którymi spotykałam się przez 12 lat mojej pracy trenerskiej. Każdego roku jest modyfikowany, dostosowywany do wciąż zmieniającego się świata. Dotyka sedna wszystkich szkolonych kłopotów, daje proste w zastosowaniu rozwiązania, które robią WIELKI EFEKT.

Najczęstsze problemy, jakich doświadczają uczniowie, to:

  • nadmiar nauki – przeładowane programy, codzienne kartkówki i sprawdziany, korepetycje, zajęcia dodatkowe
  • presja otoczenia – nauczyciele i rodzice oczekują dobrych wyników, inni uczniowie chwalą się swoimi osiągnięciami
  • brak czasu wolnego – frustracja, brak satysfakcji życiowej, przemęczenie
  • rozpraszacze i pokusy – telefon, komputer, łatwo dostępne uciechy na wyciągnięcie ręki
  • przyzwyczajenie do łatwych i prostych rozwiązań – nie chcą wkładać wysiłku w rozwój i naukę, nie są skłonni do poświęceń w imię wyznaczonego celu
  • brak motywacji – uciekanie od zadań, zostawianie na ostatnią chwilę, marnowanie czasu
  • obawy i lęki – niepowodzenia w nauce, brak wiedzy, czy umiejętności, strach przed porażką 

Jeśli te problemy dotyczą również Twojego dziecka – to kurs właśnie dla niego! 

Przeczytaj o kursach dedykowanych konkretnym grupom wiekowym

3 klasa

Trzecia klasa dziewczynka
Usprawnienie czytania, logicznego myślenia, zwiększenie pewności siebie, przygotowanie do 4 klasy

4-6 klasa

Kurs dla klas 4-6
Jak poradzić sobie z coraz większą ilością nauki i jednocześnie mieć czas na przyjemności?

7-8 klasa

Siódma - ósma klasa - kurs
Szybkie czytanie, efektywna nauka, przygotowanie do egzaminu 8-klasisty

Szkoła średnia

Szkoła średnia - młodzież
Ucz się szybko i efektywnie, zdaj dobrze maturę, bądź gotowy na wyzwania akademickie

Być może chcesz o coś zapytać?

Jest kilka pytań, które często zadają mi rodzice przed kursem i są to bardzo ważne pytania.

1. Moje dziecko nie chce uczestniczyć w kursie, ale ja wiem, że bardzo mu się to przyda, co w takiej sytuacji?

Jeżeli dziecko nie zapiera się rękami i nogami możemy spróbować zacząć zajęcia i kontynuować je przez miesiąc. Jeśli się nie zainteresuje, nie ćwiczy w domu – wtedy lepiej przerwać kurs. Jeżeli dziecko od początku jest zdecydowanie na nie – lepiej poczekać, porozmawiać, niż na siłę posyłać je na zajęcia.

2. Co jeśli dziecko nie będzie ćwiczyło w domu?

Ćwiczenia w domu są konieczne, aby osiągnąć dobre efekty końcowe. Ten kurs to praca nad praktycznymi umiejętnościami i nawykami – jeśli nie wyćwiczymy ich, nie zobaczymy większych zmian. Tak więc od razu uprzedź dziecko, że w trakcie kursu trzeba będzie ćwiczyć ok. 20-30 min dziennie. 

3. Czy efekty są gwarantowane?

Jeśli dziecko chce zobaczyć zmianę i będzie wykonywało ćwiczenia w domu – TAK! Efekty są gwarantowane. Wiadomo oczywiście, że jest to sprawa indywidualna, ale nie było jeszcze osoby, która pilnie ćwiczyła i nie zobaczyła pozytywnych zmian w efektywności uczenia się. Najważniejsze jest zawsze zaangażowanie i ćwiczenia w domu.

4. Czy jeśli moje dziecko ma duże problemy w nauce, może wziąć udział w kursie?

Przy dużych problemach w nauce zazwyczaj zachęcam do wybrania kursu indywidualnego. Są osoby, które z kursu grupowego nie skorzystają w ogóle, a podczas zajęć indywidualnych rozkwitają. W razie wątpliwości można umówić się na wstępną konsultację, ewentualnie rozpocząć kurs grupowy, a w razie problemów przejść w tryb indywidualny.

5. Co się dzieje w przypadku nieobecności na zajęciach?

Nieobecności na zajęciach oczywiście się zdarzają i nie są duży problem, jeśli występują rzadko. Podręcznik jest tak skonstruowany, aby w razie nieobecności łatwo można było nadrobić zaległości w domu. Uczestnik otrzymuje maila/SMSa z odpowiednimi informacjami. Czasem udaje się odrobić spotkanie w innej grupie. Istnieje też możliwość dołączenia do grupy za pomocą Skype.

6. Czy możliwa jest płatność w ratach?

Oczywiście – opłata zazwyczaj podzielona jest na tyle rat, ile miesięcy trwa kurs. Płatność odbywa się przelewem, istnieje możliwość wystawienia faktury. 

Ten kurs to dobra decyzja!

Czy wiesz, że rodzice zazwyczaj zbyt długo czekają z pomocą dziecku, przez co problemy nawarstwiają się i trudniej jest z nich wyjść? Jeśli więc podejrzewasz, że taki kurs pomógłby Twojemu dziecku – DZIAŁAJ! Zapisz się na wstępną konsultację, która na pewno pomoże podjąć Wam ostateczną decyzję. 

Co o zajęciach mówią uczestnicy?

Oto opinie zebrane na ostatnich zajęciach, podczas rozmowy o tym co zmieniło się w moim życiu, sposobie uczenia się.

„Wreszcie wiem co zrobić z tekstem, kiedy uczę się do sprawdzianu. Teraz mam wszystko pod kontrolą. Uczę się mniej, ale pamiętam więcej.”

Weronika, 7-klasistka

„Techniki pamięciowe działają genialnie, na sprawdzianie miałem wrażenie, że oglądam film-ściągę i po prostu z niego spisuję, a to wszystko działo się w mojej głowie! Dostałem pierwszą w życiu 5 z historii, a tak jej nie lubiłem.”

Piotrek, 1 kl. 1 liceum

„To co najbardziej zmieniło moje życie to mapy myśli. Wcześniej zapisywałam mnóstwo stron notatkami, traciłam na to czas, a pomagało niewiele. Dopiero mapy myśli pokazały mi co robiłam źle i jak powinny wyglądać naprawdę pomocne notatki. Teraz już nie boję się matury.”

Marta, uczennica liceum.

„Przed kursem nie wiedziałem, że mam aż taki problem z koncentracją. Myślałem, że nauka jest nudna dlatego nie mogę się skupić, a tak naprawdę robiłem wszystko, żeby się nie uczyć. Dopiero, kiedy mama zagroziła, że zrezygnujemy z piłki, bo potrzebuję więcej czasu na naukę, zacząłem stosować te wszystkie zasady dobrej koncentracji i okazało się, że jednak mogę nauczyć się znacznie szybciej i mieć czas na inne rzeczy.”

Kuba, 5 klasa

„Myślałam, że czytam szybko i nie muszę tego ćwiczyć, ale teraz jestem bardzo zadowolona z mojego nowego tempa. Mogę się bardziej skupić przy czytaniu, lepiej zapamiętuję no i szybciej się kończą lektury.”

Karolina, 6 klasa

Cennik

Liczba osóbCena za jedną osobę
1120 zł/godzinę
270 zł/godzinę
360 zł/godzinę
4-650 zł/godzinę

Jeżeli uczestniczysz w kursie grupowym, ale Twoje potrzeby wykraczają poza standardowy program, możemy rozszerzyć kurs o dodatkowe spotkania indywidualne w promocyjnej cenie 100 zł/h!

Kurs grupowy czy indywidualny?

RodzajIndywidualnyGrupowy
Czas trwania15-20 h20-24 h
TerminDostosowany do Twoich potrzebDostosowany do wszystkich uczestników
NieobecnościZajęcia przekładane na inny terminMailowe sprawozdanie z zajęć
ProgramDostosowany do Twoich potrzebDostosowany do wszystkich uczestników
Cena120 zł/h70-50 zł/h